V letních měsících je sběrný dvůr v Mukařově otevřen ve středu od 15 do 17 hodin.V sobotu od 8 do 12 hodin.

Obec Mukařov hledá kulturní referentku

Události

Hledáme pracovníka na pozici kulturní referent / ka

Dokumenty ke stažení

Obec Mukařov  hledá pracovníka/pracovnici na pozici  

KULTURNÍ REFERENT/KA

 

MÍSTO VÝKONU PRÁCE:

Obecní úřad Mukařov, Příčná 11, 251 62 Mukařov

 

PRACOVNÍ NÁPLŇ:

  1. Příprava kulturních akcí obce (15 akcí za rok):
    • návrh programu akcí,
    • vyhledávání umělců a účinkujících, jednání s nimi,
    • organizace a technické zabezpečení akcí,
    • příprava rozpočtu akcí pro předložení ke schválení orgánům obce,
    • příprava a sesmluvnění jednotlivých účinkujících po schválení orgány obce.
  2. Ve spolupráci s referentkou Galerie Stará škola jednání s vystavovateli, zajišťování výměn výstav, komunikace s návštěvníky galerie, příprava rozpočtu galerie.
  3. Spolupráce s Výborem pro kulturu a školství s přípravou akcí; smluvní a technické zajištění akcí připravovaných výborem.
  4. Zajišťování aktuálních informací a grafická tvorba plakátů, propagace akcí, správa webových a facebookových stránek obce - kulturní a společenská část, webových a facebookových stránek Galerie Stará škola.
  5. Správa dřevěných soch v obci (kontrola stavu, zajištění nátěru), navigačního systému, drobných sakrálních památek, infotabulí.
  6. Správa hotových obecních kronik, každoroční zařízení tisku kroniky.
  7. Obecní zpravodaj: příprava článků z oblasti kultury, kulturní kalendář, kontakt s redaktorem, koordinace roznosu zpravodaje brigádníky.

 

PRACOVNÍ ÚVAZEK:

Poloviční/plný pracovní úvazek na dobu určitou s tříměsíční zkušební lhůtou, nástup od 1.9.2025.

 

PŘEDPOKLADY K UZAVŘENÍ PRACOVNÍHO POMĚRU:

Referentem se může stát fyzická osoba, která je občanem české republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná ve smyslu ustanovení §4 odst. 2 uvedeného zákona, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon práce stanovené zvláštním předpisem.

 

JINÉ POŽADAVKY PRO VZNIK PRACOVNÍHO POMĚRU ODPOVÍDAJÍCÍ POVAZE PRACOVNÍ ČINNOSTI, KTEROU MÁ ZÁJEMCE VYKONÁVAT:

  • vzdělání – střední vzdělání s maturitní zkouškou, nebo vyšší odborné vzdělání
  • aktivní znalost práce na PC (kancelářský software, grafický software, např. Canva)
  • aktivní přístup k práci, samostatnost
  • zodpovědnost
  • dobré komunikační schopnosti

VÝHODOU:

  • vzdělání - marketingová nebo mediální komunikace
  • praxe v kulturní instituci, v PR ve veřejné nebo kulturní sféře nebo ve vydavatelství
  • zkušenosti se správou webů a sociálních sítí

 

PLATOVÁ  TŘÍDA ODPOVÍDAJÍCÍ DRUHU PRÁCE:      

  1. platová třída - dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě ve znění pozdějších změn a předpisů. Platový stupeň bude stanoven dle kvalifikace a započitatelné délky dosavadní odborné praxe.

 

PŘIHLÁŠKA ZÁJEMCE MUSÍ OBSAHOVAT TYTO NÁLEŽITOSTI:

  • jméno, příjmení a titul,
  • datum a místo narození,
  • státní příslušnost,
  • místo trvalého pobytu,
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana,
  • datum a podpis zájemce,
  • telefonní spojení,
  • e-mailové spojení.

 

K PŘIHLÁŠCE PRO VZNIK PRACOVNÍHO POMĚRU JE NUTNO DOLOŽIT:

  • strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech,
  • výpis z rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,
  • u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, příp. čestné prohlášení,
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
  • doklad o zdravotní způsobilosti (čestné prohlášení)
  • na samostatném listě podepsané prohlášení uchazeče v následujícím znění: Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu podkladů pro přihlášku uchazeče k pracovnímu poměru beru na vědomí, ve smyslu obecného nařízení EU2016/679 GDPR, že mé osobní údaje budou zpracovány pro účel výběru zaměstnance a uchovány po dobu jeho archivace. Jméno/a příjmení, datum narození, vlastnoruční podpis.

 

LHŮTA A ADRESA PRO PODÁNÍ A ZASLÁNÍ PŘIHLÁŠEK:

Přihlášky je nutno zaslat nebo osobně doručit na adresu: Obecní úřad Mukařov, Příčná 11, 251 62 Mukařov, nejpozději do 23.7.2025, 18.00 hod.

V elektronické podobě lze zaslat přihlášku prostřednictvím datové schránky v souladu se zákonem č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů, nebo emailem na adresu: obec@mukarov.cz

Zveřejněno: 07.07.2025
Upraveno: 07.07.2025
nahoru